Dagsorden for årsmødet i Jyderup Fonden
Onsdag den 24. april 2019 kl. 17.30-18.30 hos LAG, Skarridsøgade 40 i Jyderup.
- Valg af Dirigent
- Orientering om det seneste regnskabsår v/formanden.
- Godkendelse af Fondens årsrapport.
- Beslutning om anvendelse af overskud til konsolidering af Fonden eller uddelinger i henhold tilvedtægten, eller dækning af underskud i henhold til den godkendte årsrapport.
- Udpegning af nye medlemmer til bestyrelsen eller genudpegning samt orientering om nye udpegede medlemmer.
- Orientering om det afholdte valg eller genvalg af det offentlig valgte medlem.
- Fastsættelse af eventuelt vederlag til bestyrelsen for det forgangne år.
- Valg af revisor.
- Eventuelt
Valg af bestyrelsesmedlemmer
Følgende borgervalgt medlem er på valg: Jens Foldager
Følgende udpeget medlems valgperiode udløber: Eggert Madsen, Flemming Larsen og Niels Agerbo
Borgere, der ønsker at stille op til valget til bestyrelsen, skal senest den 15. april 2019 sende en e-mail til fondens bestyrelse (bestyrelsen@jyderupfonden.dk), hvor af følgende skal fremgå: borgerens navn og adresse samt begrundelse for opstilling til bestyrelsen jf. nedenstående beskrivelse:
Fra vedtægtens pkt. 5:
Som medlem af bestyrelsen ønskes udpeget personer, der har viden og erfaring inden for Fondens formål, herunder
- Arkitektur
- Kunst og formidling
- Erfaring fra samarbejde mellem kommune og erhvervsliv
- Juridisk, administrativ og/eller økonomisk indsigt
- Erfaring med markedsføring og/eller meningsdannelse
- Erfaring med et eller flere af de formål, som Fonden har eller ønsker at få i drift.